A new era voor Eraneos op de Passage in Amsterdam

Nieuwsbericht

Eraneos (voorheen Quint en Anchormen) gaat verhuizen. Vanaf 24 juli vind je ons kantoor op een nieuw adres:

De Passage 126-136
1101 AX Amsterdam

Met deze verhuizing geven wij vorm aan onze ambities op het vlak van duurzaamheid, creativiteit en samenwerking.

Kleinere CO2-voetafdruk

Onze nieuwe locatie is stukken beter bereikbaar met het openbaar vervoer dan de oude locaties. Hierdoor kunnen we ons autoverbruik drastisch verminderen. Daarnaast is de isolatie van het pand vele malen beter, waardoor we ons energieverbruik omlaag kunnen brengen. Ook maken we voortaan gebruik van duurzame oplossingen voor water en frisdrank. Dit om het gebruik van onnodig afval en transport te minimaliseren.

Volop ruimte voor creativiteit

In het nieuwe kantoor hebben we een speciale makerspace voor co-creatie sessies met onze klanten en onze teams. Hier geven we innovatie letterlijk vorm. In deze creatieve ruimte gaan we ook onze webinars en podcasts opnemen.

Moderne faciliteiten

Het nieuwe pand is verder van alle gemakken voorzien. Onze medewerkers hebben een prettige, groene werkomgeving zodat ze vol inspiratie kunnen werken. Ook onze trainingsruimtes hebben een fijne sfeer, goede klimaatvoorzieningen en de beste IT-faciliteiten.

Samenwerken op één adres

Tot op heden hadden we twee locaties in de regio Amsterdam. Door beide locaties samen te voegen en op één plek te gaan werken, stimuleren we directe communicatie en bevorderen we een betere samenwerking.

Wij hopen je binnenkort te mogen ontvangen in ons nieuwe kantoor, zodat je met eigen ogen kunt zien hoe Eraneos een nieuw tijdperk inluidt.